Компанія спеціалізується на обслуговуванні складних обчислювальних комплексів та інформаційних систем корпоративного рівня.
Потреби кожного клієнта щодо послуг технічної підтримки та ІТ-аутсорсингу унікальні. Незалежно від того, чи потрібно забезпечити обслуговування лише одного компоненту інформаційної системи замовника або безперервне функціонування всієї ІТ-інфраструктури, сервісний центр надасть послуги високої якісті, зафіксованої в контракті.
Прийом запитів на обслуговування здійснюється цілодобово (в режимі 24х7) єдиною диспетчерською службою за килькома каналами зв’язку. Всі вхідні запити, а також процес їх виконання в обов’язковому порядку реєструються в автоматизованій системі обліку і контролю виконання заявок. Крім того, в системі обліку заявок створена і ведеться база конфігурацій обслуговуваних компонентів інформаційних систем замовників, що дозволяє здійснювати консолідоване обслуговування різнорідних ІТ-інфраструктур, враховуючи всі особливості їх експлуатації.
Сервісний центр Компанії має власний Центр дистанційного моніторингу інформаційних систем замовників. Автоматизована система моніторингу побудована на основі програмних рішень BMC Software і HP. Послуги з моніторингу та адміністрування надаються спеціально організованою цілодобовою службою, що включає інженерів і адміністраторів різних спеціалізацій.
У розпорядженні сервісного центру є власна технічна лабораторія для моделювання проблемних ситуацій, які можуть виникнути на програмно-апаратних комплексах. Лабораторія має в своєму складі серверне та мережеве обладнання масштабу підприємства, кластерні конфігурації серверів, спеціалізоване керувальне та прикладне програмне забезпечення.

В результаті, скориставшись послугами Сервісного центру, замовник отримує:
• можливість зосередитись на вирішенні ключових для бізнесу завдань;
• скорочення обсягу власних робіт з управління ІТ-інфраструктурою;
• зниження ризиків при експлуатації інформаційних систем;
• оптимізацію витрат на власну ІТ-службу;
• можливість прогнозування експлуатаційних і фінансових витрат;
• забезпечення гнучкості та швидкої реакції ІТ-підрозділу компанії на зміни вимог бізнесу.

Напишите нам

Not readable? Change text. captcha txt