Subscriber Analytics – потужний аналітичний інструмент, який збагачує базу даних оператора додатковою інформацією про потреби абонента, його інтереси і поведінку в Мережі. Рішення аналізує профілі абонента в соціальних мережах і часто використовувані їм сервіси (категорія і тематика сайтів, послуги дистанційного банківського обслуговування, онлайн-покупки і т.д.).
Можливості SA
• Персоналізація абонентської бази, ідентифікація анонімних і корпоративних абонентів
• Збір інформації про інтереси абонента для налаштування таргетированной реклами
• Ідентифікація абонентів, які планують перейти до конкурента
• Ідентифікація абонентів, що використовують більше одного мобільного пристрою
• Надання докладної інформації про послугу роумінгу
Принцип роботи рішення
• Subscriber Analytics здійснює аналіз запитів і поведінки абонентів при використанні ними послуг передачі даних і виконує збір інформації про інтереси абонентів
• На підставі зібраної інформації про поведінку абонентів система будує профілі їх інтересів
• Побудовані профілі інтересів абонентів можуть бути використані як окремо для проведення CRM компаній і компаній з таргетованної реклами, так і для збагачення цією інформацією існуючих білінгових і CRM систем.

Новини
Онлайн-покупки
Ігри
Музика
Розваги і відео
Соціальні мережі
Пошукові системи
Чати і форуми

У оператора зв’язку є величезна кількість інформації, з якої можна отримувати додатковий прибуток, як пропонуючи абонентам різного роду додаткові послуги і сервіси, так і продаючи певні дані іншим компаніям, які готові їх придбати.

Напишите нам

Not readable? Change text. captcha txt