Toolbar призначений для організації каналу зворотного зв’язку оператора і абонента послуг передачі даних. Продукт може використовуватися як на мережах дротової широкосмугової передачі даних (ШПД), так і для абонентів мобільних мереж. Рішення надає користувачам візуальний елемент (widget) з інформацією і / або інструментами на кожній сторінці браузері, яка ними переглядається.

Варіанти застосування Toolbar:

  • надання абонентам інформації, масове повідомлення / інформування. У цьому випадку продукт забезпечує односторонній канал масового повідомлення / інформування оператором абонентів (повідомлення про зміну в обслуговуванні, наприклад, через регламентні роботи, проведення власних маркетингових кампаній і т.п.);
  • індивідуальне повідомлення абонентів, наприклад, про зміну їх персонального статусу (при цьому розсилається інформація одного типу);
  • двонаправлений варіант персональної взаємодії абонента і оператора зв’язку: додатково до каналу персонального інформування абонент отримує на Toolbar елементи для самостійного управління сервісами (наприклад, «Турбо-кнопку» для одноразового збільшення швидкості каналу);
  • підключення до абонентської-операторського взаємодії зовнішнього партнера (наприклад, рекламного агентства) для формування та відправки користувачеві індивідуальних повідомлень (реклами), що розміщуються на Toolbar.

Це стає можливим за рахунок вузького профілювання абонента з боку оператора. При цьому забезпечується персоналізація реклами при одночасному збереженні конфіденційності, оскільки дані конкретного абонента від оператора до зовнішніх систем не передаються.

Переваги Toolbar

  • Гарантована підтримка роботи з основними веб-браузерами: MS Internet Explorer, Google Chrome, Firefox Mozilla, Opera, Apple Safari
  • Можливість інтеграції з інфраструктурою оператора зв’язку і контент-провайдерами для отримання і формування відображається користувачеві інформації / контенту
  • Повністю прозорий режим роботи. Запити в інтернет йдуть від імені IP-адреси клієнта. Абонент отримує відповіді від імені IP-адреси сервера в інтернеті. Не потрібно додаткових налаштувань в браузері клієнта
  • Поділ компонент, що здійснюють проксінг і наповнення візуального блоку. Toolbar Proxy реалізує лише вставку Java-скрипта в HTML-сторінку. Наповнення візуального блоку здійснюється при відображенні сторінки користувачеві за допомогою запиту на Toolbar Application Server
  • Через Toolbar Proxy проходить тільки HTTP-трафік. При цьому розпаковуються і аналізуються лише заголовки HTML-сторінок. Це дозволяє знизити апаратні вимоги до сервера Toolbar Proxy
  • Підтримка стислих сторінок (gzip і т.п.). Toolbar Proxy здійснює розпакування стисненого контенту
  • Оптимальне використання портів DPI-рішення. Трафік проходить через DPI один раз в кожному напрямку. При цьому рішення мінімально впливає на пропускну здатність і відмовостійкість мережі оператора

Отже, в умовах гострої конкуренції на операторському ринку стає недостатньо лише підвищення якості та різноманітності послуг. Важливе значення починає мати персоналізація цих сервісів, причому як при наданні існуючих, так і при пропозиції і просуванні нових. При цьому для самого оператора важливий оперативний зворотний зв’язок з абонентом, а для абонента повинні бути дуже зручними і максимально швидкими вибір і підключення цієї, практично персональної, послуги.

Мал. 2. Схема інтеграції продукту в PCC-рішення телеком-оператора і взаємодії з ним

Напишите нам

Not readable? Change text. captcha txt