Спеціалізовані рішення і послуги для операторів зв’язку

На базі багатого досвіду співпраці з представниками телекомунікаційної індустрії компанія розробила ряд власних спеціалізованих рішень і послуг. Ці рішення дозволяють операторам зв’язку розширювати набір послуг, що ними надаються, підвищувати зручність їх користування та забезпечувати високий рівень якості сервісів, зберігаючи при цьому рентабельність.

На сьогодні в портфелі компанії широкий спектр рішень і послуг: від створення ІТ-стратегії і побудови високонавантажених інфраструктур до замовної розробки і впровадження промислових прикладних систем. Доходячи до повного аутсорсингу побудованих комплексів. В цілому вони складають два великі блоки: технологічні платформи та продуктові рішення.

Технологічні платформи

Digital Service Platform. Програмна платформа для управління бізнес-процесом (підключення, тарифікація, доставка), взаємодії з провайдерами контенту і послуг, різноманіттям сервісів, реалізованих із застосуванням різних технологій.

Universal Payment System. Бізнес-платформа для реалізації різних бізнес-процесів з обробки  платежів від абонентів з метою їх консолідації в єдиній платіжній системі замовника.

Mobile Financial System. Рішення, яке дозволяє абонентам, використовуючи свій мобільний рахунок, здійснювати мобільні платежі, мобільні перекази, мобільний банкінг та інші операції з оплати послуг партнерів оператора.

Продуктові рішення

Toolbar. Багатофункціональний інструмент у вигляді віджета, який дає операторам і сервіс-провайдерам розширений канал зв’язку з абонентами для швидкої доставки цільової інформації (реклами, повідомлень і т.д.)

Subscriber Manager. Програмне рішення класу Policy and Charging Rules Function (PCRF), яке є ядром PCC (Policy Control & Charging) рішення оператора. Дозволяє інтегрувати DPI-платформи з операторськими системами і за рахунок цього більш тонко налаштовувати політики авторизації, тарифікації, персоналізації.

Subscriber Analytics. Потужний аналітичний інструмент, який збагачує базу даних оператора додатковою інформацією про потреби абонента, його поведінку й інтереси. Оператор отримує зручний інтерфейс для вибірки і створення цільових груп при таргетуванні, а також значний комерційний ефект від застосування даного рішення.

Напишите нам

Not readable? Change text. captcha txt